26 Julai 2011, Selasa

RANCANGAN TUGAS HARI INI

BIL

RANCANGAN TUGAS











TUGASAN SEBENAR

MASA

TUGASAN

08.00-0845
Urusan pejabat.
  • Menyemak email.
  • Menyemak fb kolej untuk sebarang aduan pelajar untuk tindakan susulan.
  • Follow up dengan staf mengenai tindakan yang telah diambil terhadap aduan semalam.
08.45-09.30
  • Memeriksa aduan pelajar di blok 3 untuk tindakan susula.
  • Memantau sekitar kawasan kolej kediaman pelajar dan membuat teguran terhadap tahap kebersihan kepada pekerja kontraktor yang dilantik.
09.30-13.00
Urusan pejabat.
  • Berbincang dengan PYA mengenai perancangan kerja-kerja pemeriksaan peralatan elektrik dan aduan pelajar didalam fb.
  • Membantu pelajar menyemak permohonan dan bayaran e-insentif.
  • Mengemaskini laporan tugasan harian.
14.00-
  • Keluar pejabat.








25 Julai 2011, Isnin

RANCANGAN TUGAS HARI INI

BIL

RANCANGAN TUGAS











TUGASAN SEBENAR

MASA

TUGASAN

08.00-13.00
Urusan pejabat.
  • Menyemak email.
  • Menyemak fb kolej untuk sebarang aduan daripada pelajar untuk tindakan susulan.
  • Mengisi borang senarai semak untuk permohonan pembelian tong sampah.
  • Mengesahkan penerimaan pembelian set karaoke untuk tujuan pembayaran.
  • Membuat pemantauan di foodcourt 3.
  • Memeriksa laporan pemeriksaan foodcourt yang telah difailkan.
14.00-14.30
Urusan pejabat.
  • Memberikan maklumat aduan pelajar yang diperolehi daridalam fb kolej kepada staf untuk tindakan segera.
14.30-15.00
  • Ke Unit Perolehan untuk mengambil waran tiket penerbangan menghadiri konvensyen di Shah Alam.
15.00-17.00
Urusan pejabat.
  • Pendaftaran barang elektrik milik pelajar.
  • Menyemak dan mendapatkan status terkini tindakan yang telah diambil terhadap aduan kerosakan pelajar.
  • Mengemaskini laporan tugasan harian.








22 Julai 2011, Jumaat

RANCANGAN TUGAS HARI INI

BIL

RANCANGAN TUGAS


Cuti Rehat








TUGASAN SEBENAR

MASA

TUGASAN

















21 Julai 2011, Khamis

RANCANGAN TUGAS HARI INI

BIL

RANCANGAN TUGAS











TUGASAN SEBENAR

MASA

TUGASAN

08.00-13.00
Urusan pejabat.
  • Menyemak email.
  • Menyemak fb kolej untuk aduan pelajar.
  • Perjumpaan semua staf Kolej Mulu dengan PAK dan PA untuk persediaan audit penjawatan.
  • Menghubungi pegawai PSMB untuk bertanyakan tentang masalah password untuk sistem e-kolej.
  • Mengisi Borang PB, PTJ dan Lampiran 2 untuk permohonan pembelian tong sampah.
14.00-17.00
Urusan pejabat.
  • Membuat pembetulan dalam fail meja.
  • Membantu PYA mengemaskini maklumat untuk fail meja.
  • Mengemaskini laporan tugasan harian.












20 Julai 2011, Rabu

RANCANGAN TUGAS HARI INI

BIL

RANCANGAN TUGAS









TUGASAN SEBENAR

MASA

TUGASAN

08.00-10.00
Urusan pejabat.
  • Menyemak email.
  • Mengemaskini dan membuat perubahan terhadap fail meja dengan maklumat yang terkini yang diperolehi daripada PA dan PTR.
  • Diminta oleh PA untuk mencari sebutharga untuk tong sampah kerana kekurangan tong sampah di kolej kediaman pelajar.
  • Menerima panggilan ibu pelajar yang bertanyakan status rayuan permohonan e-insentif anaknya.
10.00-10.30
  • Memeriksa bilik 6119 bersama-sama PA yang dilaporkan oleh PYA ada penghuni yang tidak berdaftar menginap disitu. Bilik tersebut akan digunakan untuk pelawat.
  • Bersama-sama PA dan PAW meninjau tempat di bilik basuh yang dicadangkan untuk membuat tambahan kepala paip.
10.30-12.00
Urusan pejabat.
  • Menyambung mengemaskini fail meja.
  • Menghubungi pembekal untuk bertanyakan specifikasi tong sampah yang ada.
  • Menyemak aduan pelajar didalam fb untuk tindakan.
12.00-12.45
  • Bersama-sama PAW membeli peralatan untuk kerja-kerja pembaikan kerosakan.
14.00-15.00
Urusan pejabat.
  • Membuat pembetulan pada fail meja merujuk kepada fail meja PAK.
15.00-16.20
  • Bersama-sama PAK,PA,PPA NR dan PYAK meninjau keadaan apartment milik Denvers di Desa Ilmu
16.20-17.00
Urusan pejabat.
  • Cuba menyemak maklumat pelajar didalam sistem tetapi gagal keranasistem tidak dapat berfungsi.
  • Mengemaskini laporan tugasan harian.


19 Julai 2011, Selasa

RANCANGAN TUGAS HARI INI

BIL

RANCANGAN TUGAS











TUGASAN SEBENAR

MASA

TUGASAN

08.00-13.00
Urusan pejabat.
  • Menyemak email.
  • Menyemak aduan pelajar didalam fb kolej untuk tindakan.
  • Perbincangan dengan PA dan semua staf mengenai persediaan untuk lawatan audit minggu hadapan.
  • Mencari maklumat pelajar yang telah membuat aduan untuk tindakan susulan.
14.00-15.00
Urusan pejabat.
  • Berjumpa dengan ibu pelajar yang ingin membuat rayuan untuk mendapatkan bantuan e-insentif untuk anaknya.
15.00-16.00
  • Urusan tempahan tiket di Unit Perolehan untuk menghadiri Konvensyen Pengetua Kolej-kolej Kediaman IPT Malaysia di Shah Alam.
  • Ke Pejabat Pentadbiran menghantar Borang Kelulusan VC.
16.00-17.00
Urusan pejabat.
  • Menyemak laporan tugasan harian staf didalam blog masing-masing.
  • Mengemaskini laporan tugasan harian.








18 Julai 2011, Isnin

RANCANGAN TUGAS HARI INI

BIL

RANCANGAN TUGAS











TUGASAN SEBENAR

MASA

TUGASAN

08.00-13.00
Urusan pejabat.
  • Menghubungi pegawai yang bertugas untuk memaklumkan tentang masalah bekalan elektrik di Pejabat Kolej dan foodcourt 3.
  • Menyemak email.
  • Perbincangan ringkas dengan PAK, semua PA dan PPA NR mengenai persediaan untuk audit penjawatan.
  • Menyemak aduan pelajar didalam fb kolej untuk tindakan segera.
  • Mengemaskini fail meja PPA.
  • Berjumpa dengan pelajar yang mengadu tidak mendapat bantuan e-insentif. Setelah disemak beliau tidak layak kerana pelajar MDAB.
14.00-14.45
Urusan pejabat.
  • Sambung mengemaskini fail meja.
14.45-15.30
  • Memantau sekitar kawasan kolej kediaman pelajar dan membuat teguran di bilik pelajar di Blok 2B Aras 2 yang tidak terurus dan bersepah.
14.45-17.00
Urusan pejabat.
  • Perbincangan ringkas dengan PA mengenai konvensyen yang akan dihadiri minggu hadapan.
  • Mengemaskini permohonan e-insentif pelajar yang baru menghantar slip pengesahan pendapatan.
  • Mengemaskini laporan tugasan harian.








15 Julai 2011, Jumaat

RANCANGAN TUGAS HARI INI

BIL

RANCANGAN TUGAS

01.
Program Kesedaran Halal di Dewan Jubli 02.30 ptg.








TUGASAN SEBENAR

MASA

TUGASAN

08.00-11.45
Urusan pejabat.
  • Menyemak email.
  • Menyambung mengemaskini fail meja.
  • Melayan panggilan ibu pelajar yang bertanyakan tentang permohonan e-insentif anaknya.
14.15-
  • Program Kesedaran Halal di Dewan Jubli.